Verandering (2)

***Voor wie wil en omdat er blijkbaar toch vraag naar was: DEEL 2 in een reeks theoretische beschouwingen over motivatie en gedragsverandering. Wil je als leerkracht, coach of hulpverlener graag met meer kennis en diepgang aan de slag met hoogbegaafde kinderen, jongeren of volwassenen? Volg dan zeker ook de pagina Hoogbloeier Gifted Academy voor info, opleidingen en nascholing***

‘Niet gemotiveerd’
‘geen doorzettingsvermogen’
of soms nog erger: ‘liever lui dan moe’.

Ik hoor het vaak in de praktijk, zeker wanneer het onderpresterende hoogbegaafde jongeren betreft. Nochtans kennen we allemààl situaties waarin we, ondanks onze goede voornemens en sterke motivatie, niet slagen in onze intenties. Of we maken een goede start, maar kunnen deze niet volhouden. Denk maar eens aan stoppen met roken, een gezonder eetpatroon, een betere balans tussen ons werk- en gezinsleven, minder de auto gebruiken voor korte verplaatsingen, … Het is ook mij zeker niet vreemd

Verandering (2)

Meer items

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x